úterý 10. prosince 2013

Novinky listopad 2013


Ahoj, dneska bych se velmi ráda podělila s pár novinkami, které jsem si minulý měsíc pořídila :)

Táákže, vezmeme to z prava. První věc jsou tekuté třpytivé linky od S-he (GLITTER EYELINER), které krásně dotvoří zimní líčení. Používám je ke stříbrnému líčení a vytvoří krásný pohled alá sněhová královna...jsou průhledné s maličkýma stříbrnými třpytkami.
(k dostání v DM drogerii, cena kolem 80 Kč)

Další věc je fialová řasenka od Rimmelu, už hodně dlouho jsem pokoukávala po Magnum od Dermacolu, ale nakonec jsem zvolila levnější verzi a jsem za to i ráda, jelikož na mě se mi barevné řasy tedy vůbec nelíbí...
(koupila jsem v Rossmannu za 99 Kč) 

Hnědý gel na obočí od Alverde je naprosto super, dříve jsem používala paletku na obočí od Oriflame, která byla taky dobrá, ale po tom co jsem si zesvětlila vlasy už mi vůbec nesedí odstíny. Tento gel obočí rozčeše a dobarví. Vše přitom vypadá zcela přirozeně a vydrží.
(k dostání v DM drogerii, cena kolem 89 Kč) 

Jeden z největších pokladů a objevů je tahle super tužka od Loreal (Loreal Paris Tužka na oči Super Liner Silkissime), která drží jako přibitá naprosto celý den. Je dražší, ale pravdu se vyplatí, jen trochu rychleji ubývá.
(k dostání v DM drogerii, cena kolem 200 Kč) 

Touto maličkostí jsem si udělala malou radost :) Jsou to tyto stínečky od S-he. Mám je v tomto světloučkém přirozeném odstínu a nejvíc je používám jako rozjasňovač a do vnitřních koutků oka.
(k dostání v DM drogerii, cena kolem 30 Kč) 

Další stíny jsou od Catrice Liquid Metal (020 Gold n' Roses). Které jsou naprosto nádherné, máslové a mají perfektní pigmentaci i výdrž. Také můžu vřele doporučit. Báječné jsou ve spojení s Color tattoo od Maybelline v odstínu Pink Gold, ty když použijete jako podklad pod tento stín a doladíte to jen černou tenkou linkou, máte tak krásné denní líčení, které vám vydrží celý den :)
(Catrice jsem koupila v Rossmannu za 104 Kč)  

A teď na tyhle mazlíky. První věc je tenhle BB krém od Olay. BB krémů jsem už pár zkusila, ale musím říct, že tento mi vyhovuje zatím nejvíc, mam po něm krásnou pleť, má střední krytí a mě i skvěle pleť vyživý, má spf 15 a krásně rozjasňuje. Za mě tedy určitě ano :)
(koupila jsem v drogerii Teta za 399 Kč) 





Poslední věc je tenhle pudr značky Lille. Koupila jsem ho na doporučení a jsem za to opravdu ráda. Sám o sobě je hodně tmavý, ale na nanesení ho stačí opravu maličko. Používám ho i na konturování a jako bronzer, stačí jen na požadované místa přidat další vrstvu. Pleť je po něm krásně jemná. Je založen na přírodní bázi a obsahuje vitamíny A a E. Jediné co bych mu vytkla je balení, ale i na to se dá zvyknout. 
(k sehnání na www.kosmetikalille.cz za 390 Kč)


Žádné komentáře:

Okomentovat