pondělí 18. listopadu 2013

Top Coaty

Ahoj, tak dnes jsem se k tomu konečně dostala a přináším recenzi a srovnání vrchních laků neboli Top Coatů. Mam ráda výrazné barvy na nehtech, proto také potřebuji co nejdelší výdrž a nejlépe i rychlejší schnutí barevného laku a k tomu mi pomáhají některé Top Coaty :)

 Orifleme - podkladový a vrchní lak na nehty
jedním slovem SUPER! lak rychleji schne a hlavně vydrží až týden bez odchlípnutí, je to nejlepší Top Coat který jsem kdy vyzkoušela. Je průhledný, ale po přelakování mých věčně růžových nehtů se mi obarvil :)  ale ani to nemá vliv na barvu laku přes který lak lakuji. Konzistence je dobrá, ale štěteček by mohl být širší.
k dostání u Oriflame ladies, 90-150 kč
Jordana - Quck Shine Topcoat
Taky moc dobrý Top coat, barevný lak schne pod ním bleskurychle :), lesk je také mnohem větší  než bez něj, ale výdrž laku mi nepříjde o tolik delší než bez něj. A některé barvené laky pod ním   změní trochu barvu. Štěteček nic moc :/
k dostání na e-shopech, okolo 50 kč 
Four Season -Vytvrzovač Laků
Je téměř stejný jako Top Coat nad ním (Jordana). Barevný lak rychle schne, lesk ale už není tak   výrazný a výdrž barevného laku taky nic moc. Nemá moc dobrý štěteček - v barevném laku dělá často rýhy. Je průhledný (opět se mi obarvil lakováním přes barevný lak) a docela řidký. Ale co slibuje dodrží a to rychlejší schnutí barevného laku u kterého nemění barvu.
k dostání v lékárnách ,kolem 50 kč

Rimmel Pro Salon - Clear
Tento lak není vyloženě Top Coat, ale jen průhledný lak a přesto funguje skvěle hlavně na výdrž laku. Barevný lak  s ním vydří na nehtu i 5 dnů. Schnutí nijak neurychlý, ale ta výdrž poté stojí za    zmínění tohoto laku. Nyní už je k sehnání v novém balení laků Rimmel, ale snad to na funkčnosti laku nemá vliv. Je průhledný (také obarven lakováním přes barevný lak) s dobrou konzistencí a hlavně má nejlepší štěteček ze všech zmiňovaných Top Coatů.
k dostání v  drogériích, 90-120 kč




Astor - protect and shine
Tak na tomhle top coatu není nic úžasnýho,barevný lak s  ním  nijak rychleji neuschne,lesk není taky nic moc a výdrž jako by nebyl. Ničím mě neoslovil, ale jako propadák ho také nepovažuji - to jsou i mnohem horší ;) .... prostě -  jako by nebyl. Opět obarven mým barevným lakem - nepoužitý je průhledný.
k dostání v  drogériích, cca 90 kč








Fing'rs Nail Care Gloss
Tenhle lak je super na výdrž barevného laku a na lesk. Bohužel schnutí neurychlí. Barvu laku také nezmění. Rychleji vysychá než ostatní, takže s tímto už nic neuděláte, maximálně šmouhy v barevném laku. Štěteček je hodně tenký, škoda že více výrobců nepoužívá ty větší a kulatější štětečky, které tak hezky ulehčí práci ;)
k dostání v tescu , kolem 90 kč




Essence  gel-look topcoat
Tenhle top coat je naprosto, ale naprosto příšernej, aby uschnul tak potřebujete asi tak 6 hodin a to už v něm máte obtisknutý úplně všechno co vám přijde pod ruce. Nalakoval jsem ho, dvě hodiny jsem čekala a pak šla spát, no a do rána jsem tam měla hromadu rýh od polštáře- takže tenhle vážně nebrat.
k dostání v rossmannu, cena kolem 50 kč





Tekuté sklo
Tenhle vrchní lak má být pro maximální ochranu zdobení nehtů, ale to by musel někdy zaschnout. Nepotřebujete tedy zhruba tak 8 hodin jako u předchozího Essence, ale tak 2 hoďky určitě :/ Lesk je super ale bohužel nic víc :( výdrž taky na nule...
koupila jsem na interbeuty Prague 2013 za 89 kč











Doufám že se vám můj článek líbil a brzy ahoj u další recenze kosmetiky :)



Žádné komentáře:

Okomentovat