pondělí 25. listopadu 2013

Novinky na nehtíky listopad 2013


Udělala jsem si radost a koupila si pár laků na nehtíky, zatím jsem všechny nevyzkoušela, ale chci se s vámi o tu mou radost podělit :)

Zlatý lak Nabi jsem koupila u vietnamců, ale často ho vidím i u kosmetických stánků v obchodních centrech s tím rozdílem, že stojí 2x tolik, jinak je to úplně stejný - ten můj stál 22 Kč

Fialový je od Essence z kolekce Justin Bieber - ten mě teda nebere, ale vzal mě ten odstín :) - 01 baby, baby, ooh! - škoda jen, že nemá ten štěteček co je na ostatních lacích od essence.

Tmavě modrý se shimerem od Essence - 147 miss universe - je to nádherná barva, štěteček můj oblíbený a výdrž taky super.  :)

Tmavě modrý od Miss sporty - je to krásná podzimní barva - odstín 470, má široký štěteček, ještě jsem ho na nehtech neměla, takže s výdrží zatím nevím...

Bronzový pískáč od Gabriella Salvete kterému jsem prostě už nemohla odolat, jelikož na mě laky od GS ze Stars enamel řady mávaly skoro z každého blogu které sleduji a křičeli kup si mě,kup si mě  :) takže moje návštěva drogerie Teta byla už jen taková past, když jsem viděla tuto podzimní barvu (17 Eleganza) a ještě ve slevě, takže už ho mám taky....jen mě vůbec nesedí, prostě mám radši klasické laky bez shimerů a třpytek....

Další je už všemi známý a oblíbený bílý lak od Gabrielly Salvate (odstín č.148)- je prostě super, lepší sehnat ani nemůžete, ve dvou vrstvách máte perfektně bílé nehty a drží úplně skvěle. Je super i pod neonky, které na něm budou krásně zářit.

A poslední je Top coat od Sally Hansen Insta-Dri, zatím jsem ho zkusila jen na jednom nehtu a uschl super - určitě k němu dám ještě recenzi, až ho pořádně prozkouším :)

Tak se mějte a brzy ahoj u dalšího článku :)




Žádné komentáře:

Okomentovat