pátek 29. listopadu 2013

Zesvětlování vlasů

Ahoj, v dnešním článku se budu věnovat zesvětlování vlasů. Vlasy mám hodně tmavě hnědé a dříve jsem si je barvila na modročernou a jednoho dne mě samozřejmě černá už přestala bavit, tak jsem šla do ombre. To jsem nosila celé léto, ale pořád jsem pošilhávala po barvě jakou měla  Kim Kardashian.Ona je také tmavší typ jako já, tak jsem usoudila, že by mi taková barva mohla taky slušet :) 





Na podzim jsem se tedy odhodlala a začala vlasy zesvětlovat, první návštěva byla v kadeřnictví v centru Prahy, tam mi udělali kompletně hustej melír a jelikož mi to chytlo u hlavy žlutý a na zbytku zrzavý, tak na to hodily nějakej studenej přeliv, ale výsledek byl tedy příšernej, bylo to flekatý jako prase :/ (obrazek v levo)  Pak jsem musela tak měsíc vydržet, aby se mi vlasy úplně nezničily a šla jsem na další fázi, ale to už do jiného (hlavně levnějšího) kadeřnictví v Praze-Holešovicích. Tam mi udělali kompletně zesvětlovací kůru ( tedy zesvětlovač napatlali na celou hlavu ) a jelikož to potom bylo opět flekatý, tak na to dali přeliv, bohužel opět hrozně zrzavej....a za týden později mi udělali hustej melír a na něj pak dali zase přeliv, ten byl teda docela tmavej, ale rychle se to vymylo do takový no zrzavo-tmavě blond (obrázek v pravo). 

Po tomhle hroznym záhulu pro moje vlasy přišel opět měsíc nebarvení a výživ pro moje vlasy, mezi tím jsem se rozhodla, že dál už zvládnu barvení sama a tím taky ušetřím hromadu peněz. Začala jsem tedy studovat recenze barev a vybrala jsem Garnier Olia v odstínu 7.0 . Nabarvila jsem se tedy po měsíci touhle barvou a aby toho nebylo málo, udělala jsem si pár světlejších proužků blond melírem a myslím, že to celé dopadlo docela dobře, barva už je víc sjednocená. Zastřihla jsem si ty hrozné konečky a myslím že se z toho začíná klubat docela hezký odstín. Jen bych potřebovala nějaký více studený tón. Nemáte nějaký typ? 

Doufám že se vám článek o zesvětlování vlasů líbil, pravda je, že to vlasy hrozně zničí, ale vysvětlujte to ženský, která si usmyslí, že chce vlasy světlý a to hned teď :) A kdyby jste měli typ na barvu s kterou bych docílila odstínu jako má Kim, tak mi dejte prosím vědět dolu do komentářů :)








Žádné komentáře:

Okomentovat