čtvrtek 14. listopadu 2013

Podkladové laky

Dnes se budu věnovat podkladovým lakům. Nehty jsem měla vždy slabé a lámavé, proto jsem začala s oblibou používat všechny možné vyživující podkladové laky.

Podkladové laky



Podkladových laků už jsem pár vyzkoušela, některé jsou výborné a některé jsou bohužel taky příšerné....

Vápník pro nehty Four Season
můj nejoblíbenější výživový podklad, nehty perfektně vyživí a barevný lak dobře drží

-další výborný podklad od této značky je: Regenerátor nehtů a Nylonový vyrovnávač nehtů, který oceníte zvlášť po sundání gelovek

k dostání v lékárnách ,kolem 50 kč




Oriflame - ochranný podkladový lak
je jeden z nejlepších podkladových laků, nehty krásně zpevní a barevný lak i dobře drží
k dostání u Oriflame ladie, 90-150 kč




Fing'rs Calcium
také velmi dobrý jako výživa, nehty jsou po něm pevné, ale mám pocit, že barevný lak potom už tak dobře nedrží
k dostání v tescu , kolem 90 kč

Jolna
tenhle podklad ničím nepřekvapí, ale ani neurazí, nehty vyživí, ale není to žádný zázrak a na barevný lak nemá žádný vliv
k dostání v malých soukromých drogériích, cenu bohužel už nevím








Avon - podkladové vyživující laky
péče s kaktusem (nevím jestli se dá ještě sehnat)
je to propadák - jako všechny vyživující laky od avonu, používala jsem ho na puštěná oka u punčoch ;)
k dostání u Avon ladie, 90-150 kč






Avon - péče se zlatem (nevím jestli se dá ještě sehnat)
taky propadák - barevný lak se potom loupe i s tímto podlakem
k dostání u Avon ladies, 90-150 kč
Avon - posilující komplex na nehty
stejně špatný jako předchozí dva, hrozná vodová konzistence (stejná jako u zlatého) a barevný lak se loupe a loupe - navíc nehty to nijak nevyživí a nezpevní
:/
k dostání u Avon ladies, 90-150 kč

A jedna z nejlepších věcí která mi zlepšila kvalitu nehtů o 100% je Biosil, který je takový malý zázrak z lékárny za pár korun :) Navíc po něm budete mít i zdravější vlásky a pleť. Jedno balení je na 60 dní.
k dostání běžně v lékárnách, kolem 60 kč







Tak jak vidíte nejlíp obstály laky levnější a naopak nejdražší avon je opravdu k ničemu.
A příště se podíváme na Top Coaty (vrchní laky). Ahoj :)






















1 komentář:

  1. Hezké a užitečné články o lacích na nehty. Přečetla jsem všechny. Těším se na nějaký další. Monika

    OdpovědětVymazat